[ad_1]
Cheonan- (Newswire)- مرکز پشتیبانی سایت بازسازی شهری منطقه Bongmyeong ، پروژه “طراحی جامع برند محصول محلی” را با شروع کارگاه مشارکتی که در مرکز مراقبت های یکپارچه Cheonan در بیست و یکم برگزار می شود ، آغاز می کند.
مرکز پشتیبانی میدانی بازسازی شهری منطقه Bongmyeong در بیست و یکم یک کارگاه طراحی برند محلی محصول را اداره می کرد.
این پروژه برای ساختن یک مدل اقتصادی پایدار محلی در نظر گرفته شده است ، و قصد دارد به طور سیستماتیک کل فرآیند مانند محصولات محلی را که حاوی ویژگی های منطقه Bongmyeong ، هویت برند (BI) ، طراحی بسته و استراتژی بازاریابی است ، انجام دهد. برای این منظور ، این شرکت با کارشناسان محلی همکاری خواهد کرد و مارک تجاری محلی را با هویت خاص خود تسریع می کند.
به ویژه ، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی ، که توسط ساکنان هدایت می شود ، با جمع آوری ایده ها و عقاید مختلف از ساکنان و ایجاد آنها با جامعه محلی برگزار می شود. این شرکت قصد دارد پاسخ بازار را از طریق فروش خلبان محصولات محلی که به خوبی برقرار شده اند تأیید کند و براساس این امر به یک مارک محلی پایدار تبدیل شود.
اوه هیونگ -سوک ، رئیس مرکز پشتیبانی بازسازی شهری ، Cheonan -Si ، گفت: “این پروژه یک فرایند معنی دار است که در آن ساکنان فراتر از توسعه محصولات شرکت می کنند و ارزش منطقه را ضبط می کنند.”
انتظار می رود محصولات محلی که از طریق این پروژه مجسم شده اند ، اقتصاد محلی را با ترویج فروش منظم و گسترش بازار توزیع و ایجاد شغل برای سالمندان احیا کنند.
آشنایی با مرکز پشتیبانی سایت بازسازی شهری
در سال 2020 ، آن به عنوان یک نوع همسایگی عمومی پروژه بازسازی شهری انتخاب شد و در 39-1 Bongmyeong-Dong ، ایجاد سیستم های مراقبت از ادغام جامعه △ ساختن یک مرکز مبتنی بر جامعه و بهبود محیط مسکونی △ ایجاد یک فضای راه اندازی با موضوع راه آهن ما در حال ارتقاء تجارت خود هستیم.
وب سایت: https://blog.naver.com/tongdol2020
[ad_2]
لینک منبع