به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    صفت نیوز
    Button
    • صفحه اصلی
    • ارتباطات
    • تکنولوژی
    • خودرو
    • پزشکی
    صفت نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»تبلیغات بازی موبایل ، گزارش تشخیص گیمر جنوب شرقی آسیا را اعلام می کند
    اخبار

    تبلیغات بازی موبایل ، گزارش تشخیص گیمر جنوب شرقی آسیا را اعلام می کند

    مدیر سایتتوسط مدیر سایتاردیبهشت 25, 1404بدون دیدگاه6 دقیقه خواندن
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    [ad_1]

    کالیفرنیا- (Newswire)-یک شرکت AD-Tech از نوع مستقل ، Pubmatic (Pubmatic ، Inc./NASDAQ: PUBM) ، که در حال ساخت اکوسیستم تبلیغات دیجیتال آینده است. این مطالعه ، که با ارائه دهنده ارائه دهنده راه حل محصول و تبلیغات تبلیغاتی Renverse با وب سایت مبتنی بر Web3 همکاری شده است ، با تمرکز بر شناخت و نگرش تبلیغات بازی های موبایل در مورد “استراتژی موفقیت تبلیغات بازی های موبایل جنوب شرقی آسیا” برای گیمرها در سراسر جنوب شرقی آسیا.

    تبلیغات بازی موبایل ، گزارش تشخیص گیمر جنوب شرقی آسیا را اعلام می کند

    تبلیغات بازی موبایل ، گزارش تشخیص گیمر جنوب شرقی آسیا را اعلام می کند

    تأثیر تبلیغات بازی موبایل از نظر القاء توصیه محصول با رسانه های سنتی مقایسه شد. از نظر توصیه محصول ، تبلیغات بازی میزان پاسخ 51 ٪ را ثبت کرد ، بسیار جلوتر از تجارت تلویزیون (27 ٪) و پاسخ دهندگان گفتند که آنها در تصمیم خرید تأثیر دارند.

    بیشتر گیمرها در تبلیغات در بازی موقعیت خنثی داشتند ، اما هرچه توجه بیشتر ، واکنش های مثبت تر واکنش نشان می داد. 51 ٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در مورد تبلیغات بازی خنثی هستند و 38 ٪ گفتند که آنها مثبت هستند. به طور خاص ، 49 ٪ از گیمرهای با درآمد بالا نسبت به تبلیغات واکنش مثبت نشان دادند ، در حالی که تنها 24 ٪ از افراد کم درآمد آشکار بودند و شکاف بین تبلیغات با توجه به سطح درآمد مشهود بود. این نشان می دهد که استراتژی تبلیغاتی با محوریت لایه هدف برتر می تواند از اثر سرمایه گذاری بالاتری (ROI) انتظار داشته باشد.

    علاوه بر این ، بیشتر گیمرها ارتباطات عاطفی مثبتی ایجاد کرده اند ، و به ویژه گیمرهای با درآمد بالا ، خصوصیات خود را از نظر واکنشهای عاطفی و غوطه وری متمایز کرده اند. 98 ٪ از پاسخ دهندگان گفتند که هنگام انجام بازی های موبایل احساس خوشبختی می کنند و 43 ٪ از آنها بیش از دو ساعت در روز از بازی های موبایل لذت می برند. آنها به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود پذیرفته شدند ، نه فقط فعالیت های اوقات فراغت ، و از بازی در محیط های مختلف مانند حمل و نقل عمومی (28 ٪) ، زمان ناهار (22 ٪) ، کافه ها (23 ٪) و شام (91 ٪) لذت می برند. این نشان می دهد که گیمرهای با درآمد بالا از بازی با غوطه وری و احساسات مثبت لذت می برند و به تبلیغ کنندگان که آنها اهداف سطح بالایی هستند که می توانند در مقیاس بزرگ هدف قرار گیرند.

    در همین زمان ، بیش از 80 ٪ از پاسخ دهندگان به قالب های تبلیغاتی همهجانبه مانند تبلیغات چیدمان محصول (85 ٪) ، تبلیغات بومی (83 ٪) ، فضاهای بازی مارک دار (81 ٪) و تبلیغات بازی داخلی (73 ٪) پاسخ مثبت دادند. با این حال ، در حقیقت ، میزان تجربه چنین تبلیغاتی در دو هفته گذشته در دو هفته گذشته 21 ٪ تبلیغات بومی ، 23 ٪ از تبلیغات قرار دادن محصول و تبلیغات فضاهای بازی مارک دار ، و 27 ٪ از تبلیغات Intranity ، که نشان می دهد استفاده واقعی در بازار پایین تر از اولویت کاربر است ، می تواند منجر به فرصت های جدید برای توسعه دهندگان برنامه و تبلیغات شود.

    کاربران بازی می توانند از طریق تبلیغات به صورت رایگان از بازی لذت ببرند ، اما آنها هنوز هم تشخیص می دهند که تبلیغات هنوز هم در تجربه بازی دخالت می کنند. اگرچه 41 ٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه مفهوم “تبادل ارزش” كه از طریق تبلیغات می تواند به صورت رایگان مورد استفاده قرار گیرد ، گفتند كه 41 ٪ از پاسخ دهندگان فهمیدند كه 36 ٪ احساس می كنند كه تبلیغات در تجربه گیم پلی دخالت می كند. این نشان می دهد که در بازی های موبایل یک اتاق مشخص برای تبلیغات وجود دارد ، اما طراحی یک طرح تبلیغاتی صاف که به طور طبیعی محیط بازی را بدون آسیب رساندن به غوطه وری کاربر می بیند ، مهم است.

    ژل هون ، رئیس شعبه جنوب شرقی آسیا در جنوب شرقی آسیا گفت: “از آنجا که اکثر گیمرهای تلفن همراه ، به ویژه در افراد با درآمد بالا ، احساسات عاطفی روشنی برای تبلیغات در بازی دارند.” در محیطی که تلویزیون در تلویزیون تماشا می کند یا از رسانه های اجتماعی استفاده می کند ، تبلیغ کنندگان باید یک استراتژی کانال Omni را تهیه کنند که تبلیغات را در متن در بهترین زمان ارائه می دهد. “

    “تحقیقات مشترک با Rennevus و بنیانگذار آنیک دانگ گفت:” تحقیقات مشترک با Pubmatic نشان می دهد که یک فرصت تجاری قوی در تقاطع بازی های تلفن همراه و تبلیغات دیجیتال وجود دارد. “” این موردی است که ثابت می کند که می تواند با مخاطبان بازی جهانی بالا و با ارزش ارتباط برقرار کند. “

    در همین حال ، این گزارش بر اساس نتایج تحقیقاتی سفارشی انجام شده توسط Renevus به عنوان کمیسیون یک سرگرمی انجام شده است و این نظرسنجی از 13 دسامبر 2024 تا 6 ژانویه 2025 انجام شده است. این نظرسنجی در 1000 کاربر بازی همراه در سن 18 سالگی در تایلند و فیلیپین انجام شده است. می توانید سایت را بررسی کنید (https://go.pubmatic.com/game-n-nsights-from-the-2025-gaming-sential-stupy-kr).

    مقدمه

    PubMatic (PUBM) یک شرکت فناوری مستقل است که با تهیه زنجیره تأمین آینده تبلیغات دیجیتال ، ارزش مشتری را به حداکثر می رساند. پلت فرم سمت فروش (SSP) ارائه شده توسط Pubmatic به بهترین سازندگان محتوای دیجیتال در جهان می دهد تا دسترسی خود را به موجودی خود در سراسر اینترنت باز کنترل کنند. علاوه بر این ، بازاریابان می توانند در قالب های تبلیغاتی و دستگاه های تبلیغاتی به مخاطبان مرتبط برسند ، به طوری که ROI می تواند افزایش یابد تا در نتیجه بتوانند به اهداف سودآور برسند. از سال 2006 ، Putmatic از طریق رویکرد مبتنی بر زیرساخت ها در زمان واقعی در حال پردازش و استفاده از داده ها است. Forthmatic نوآوری قابل ارتقا و انعطاف پذیر در زمینه تبلیغات برنامه ای ، بهبود عملکرد برای مشتریان و حمایت از یک زنجیره تأمین تبلیغاتی دیجیتال پر جنب و جوش و شفاف است.

    وب سایت: https://pubmatic.com/

    این بیانیه مطبوعاتی یک forcematics استپسر) این خبری است که از طریق سرویس سیم خبری نوشته و توزیع شده است.

    [ad_2]

    لینک منبع

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین واتس اپ ریدیت تامبلر پست الکترونیک
    مدیر سایت
    • سایت اینترنتی

    پست های مرتبط*

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.