[ad_1]
شیکاگو- (Wire Wire / Newswire)- Nielseniq (NIQ) ، رهبر اطلاعات مصرف کننده ، از گسترش جهانی بینش محصول NIQ (NPI) خبر داد. NPI یک راه حل پیشرو در بازار است که طیف گسترده ای از کاتالوگ ها را ارائه می دهد که خصوصیات خاص محصول (به عنوان مثال ، تغذیه ، پایداری ، برچسب تمیز) را به CPG و خرده فروشان توصیف می کند. NPI که قبلاً توسط خرده فروشان اصلی و تولید کنندگان CPG در ایالات متحده پذیرفته شده بود ، در سالهای 2025 و 2026 به 25 بازار اضافی در اروپای غربی ، اروپای شرقی ، خاورمیانه و آمریکای لاتین گسترش می یابد.
NPI از دقیق ترین داده های سطح محصول در صنعت پشتیبانی می کند تا به مارک ها و خرده فروشان کمک کند تا از کارهای کلان اقتصادی جهانی مانند تغییر در استانداردهای نظارتی ، تأثیرات تعرفه ، تغییر در اولویت مصرف کننده و روند دسته بندی پیش بروند. این راه حل با ترکیبی از اندازه گیری جامع بازار NIQ و ایجاد فناوری هوش مصنوعی ، بیش از 27000 ویژگی ارتوپدی در هر SKU را ارائه می دهد و 99 ٪ از سؤالات مصرف کننده را که شامل مهمترین ویژگی هایی است که برای مصرف کنندگان مهمترین آنها مانند GLP-1 دوستانه ، گلوتن و در کشور خود تولید می شود ، حل می کند.
مارشا مک گرا ، مدیر جهانی NIQ“در یک رقابت شدیدتر و یک محیط مصرف کننده پیچیده که به عنوان یک مصرف کننده شدیدتر تعریف شده است ، خرده فروشان تحت فشار بر انتخاب محصول و تصمیم گیری های راه اندازی به دلیل تعرفه و تورم هستند. این تجزیه و تحلیل و بینش را ارائه می دهد ، و همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی پاسخ مصرف کنندگان به محصولات و قیمت ها و چرا ارائه می دهد.”
تقسیم محصول عالی ، انجمن جهانی
NPI میلیاردها امتیاز داده محصول را به ادعاهای رسمی ، فرمولاسیون ، شاخص های تغذیه ای و گواهینامه ها تبدیل می کند و به مارک ها و خرده فروشان امکان می دهد روند اولیه را شناسایی کنند ، تجربه را شخصی سازی کنند و نوآوری را تسریع کنند. از این طریق ، مشتریان می توانند به وضوح درک کنند که خریداران چه مهم هستند و چرا چنین فکر می کنند. عملکردهای اصلی به شرح زیر است.
تهیه مقررات: داده های سطح ویژگی به تولید کنندگان و تأمین کنندگان کمک می کند تا مقررات جهانی را به طور مداوم در حال تغییر و کشف تعرفه های کلی ، برچسب زدن به مبدا و ممنوعیت مواد افزودنی غذایی باشند.
· نوآوری سریعتر: NPI به مشتریان کمک می کند تا روندهای جدید را شناسایی کرده و به استدلال ها ، مواد تشکیل دهنده و قالب های مناسب پاسخ دهند تا بر انتخاب مصرف کنندگان تأثیر بگذارد و دوره راه اندازی را کوتاه کند.
· خرید سفارشی: خرده فروش از داده های دقیق خاصیت NPI برای تقویت مدیریت دسته ، بهینه سازی استقرار طرح استفاده می کند و یک تجربه خرید شخصی را فراهم می کند که باعث افزایش وفاداری و نرخ تبدیل می شود.
هوش مبتنی بر هوش مصنوعی ، اندازه جهانی
NPI بخشی از تلاش های گسترده NIQ برای نوسازی درک صنعت از نیروی محرکه تصمیمات خرید است. NIQ اندازه گیری های جامع خرده فروشی و ابزارهای AI نسل بعدی را برای تهیه یک منبع “حقیقت” یکپارچه ترکیب می کند که می تواند استراتژی ، توسعه محصول را بهینه کند و اجرای آن را به مارک های CPG و خرده فروشان راه اندازی کند.
این گسترش همچنین یک نقطه عطف مهم در تغییر NIQ است و موقعیت خود را به عنوان یک شریک اطلاعاتی مصرف کننده در حدود 23000 مشتری در سراسر جهان ، از جمله خرده فروشان و مارک های پیشرو جهان ، تقویت می کند.
اگر می خواهید به NPI نگاه کنید و از نسخه ی نمایشی بخواهید ، می توانید از اینجا بازدید کنید.
معرفی NIQ
Nielsen IQ (NIQ) یک شرکت پیشرو در زمینه اطلاعات مصرف کننده است که کاملترین درک از رفتار خرید مصرف کننده را ارائه می دهد و مسیرهای جدیدی را برای رشد ارائه می دهد. NIQ در سال 2023 با GFK ادغام شد و دو رهبر این دو صنعت را با نفوذ جهانی بی سابقه جمع کرد. حوزه تجارت جهانی ما به بیش از 90 کشور جهان گسترش یافته است و حدود 85 ٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد که بیش از 7.2 تریلیون دلار در هزینه های مصرف کننده جهانی است. NIQ یک تجزیه و تحلیل بالا است که بر اساس سیستم -سیستم -A -ART تحت ارزش Full View ™ ، ارائه اطلاعات کلی خرده فروشی و جامع ترین بینش مصرف کننده است.
وب سایت: www.niq.com
© 2025 Nielsen Consumer LLC. کلیه مالکیت حقوق.
این بیانیه مطبوعاتی ترجمه ای از متون اصلی است که به زبان شرکت به کره ای نوشته شده است. بنابراین ، برای تأیید حقایق دقیق ترجمه ، لازم است که روند اصلی کنترل متن را طی کنید. فقط متن اصلی به عنوان یک ارائه رسمی شناخته می شود و کلیه مسئولیت های قانونی برای اصل معتبر است.
وب سایت: https://nielseniq.com/global/en/
این بیانیه مطبوعاتی Nielseniq استپسر) این خبری است که از طریق سرویس سیم خبری نوشته و توزیع شده است.
[ad_2]
لینک منبع