[ad_1]
Chicago-(Wire Wire / Newswire)-Nielseniq (NIQ) ، رهبر اطلاعات مصرف کننده ، امروز از گسترش جهانی بینش محصولات NIQ (NPI) خبر داد ، که ارائه می دهد راه حل های پیشرو در بازار ، ارائه می دهد که شرکت های CPG و خرده فروشی را با یک کاتالوگ گسترده ای که جزئیات آن را به نمایش می گذارد ، ویژگی های پاکسازی محصولات را ارائه می دهد. NPI که قبلاً توسط خرده فروشان پیشرو و تولید کنندگان CPG در ایالات متحده پذیرفته شده بود ، به 25 بازار اضافی در اروپای غربی ، اروپای شرقی ، خاورمیانه و آمریکای لاتین در طول سالهای 2025 و 2026 گسترش می یابد.
NPI به مارک ها و خرده فروشان این امکان را می دهد تا از چالش های جهانی اقتصادی اقتصادی-چه در حال تغییر استانداردهای نظارتی باشد یا تأثیرات تعرفه ای ، جلوه های مصرف کننده و روندهای دسته بندی را با گرانول ترین داده های سطح محصول در صنعت بمانند. این راه حل ، که اندازه گیری جامع بازار NIQ را با فناوری AI تولیدی ترکیب می کند ، 27،000+ ویژگی محصول ساختاری در هر SKU را ارائه می دهد و 99 ٪ از پرس و جوهای مصرف کننده را برطرف می کند ، از اینکه آیا یک محصول دوستانه GLP-1 ، بدون گلوتن است ، یا در کشور شخصی خود ، علاوه بر بسیاری از ویژگی های دیگری که بیشترین موارد را برای مصرف کنندگان امروز امروز دارند.
“در یک محیط مصرف کننده پیچیده که با افزایش رقابت و مصرف کنندگان مشخص تر تعریف شده است ، خرده فروشان فشار اضافه شده تعرفه ها و تورم را تحت تأثیر انتخاب محصول و تصمیم گیری های برو به بازار قرار می دهند. مارشا مک گرا ، مدیر عامل جهانی ، NIQ.
گرانولیت محصول بی نظیر ، ارتباط جهانی
NPI مارک ها و خرده فروشان را قادر می سازد تا با ترجمه میلیاردها امتیاز داده محصول به ادعاهای ساختاری ، فرمولاسیون ، شاخص های رژیم غذایی و گواهینامه ها ، روند را در اوایل ، تجربیات شخصی سازی کرده و نوآوری را با اعتماد به نفس تسریع کنند. قابلیت های کلیدی شامل موارد زیر است:
· آمادگی نظارتی: داده های سطح ویژگی به تولید کنندگان و تأمین کنندگان کمک می کند تا مطابق با تحول در مقررات جهانی باشند: پیمایش تعرفه ها ، برچسب زدن به مبدا و ممنوعیت افزودنی مواد غذایی در بازارها.
· نوآوری سریعتر: NPI به مشتریان کمک می کند تا روند نوظهور را مشاهده کنند و با ادعاهای مناسب ، مواد تشکیل دهنده و قالب ها پاسخ دهند تا بر انتخاب مصرف کننده تأثیر بگذارد و سریعتر به بازار حرکت کند.
· شخصی سازی خریدار: خرده فروشان از داده های انتساب گرانول NPI برای بالا بردن مدیریت دسته ، بهینه سازی چیدمان قفسه و ارائه تجربه خریدار شخصی که باعث وفاداری و تبدیل می شود ، استفاده می کنند.
هوش هوش مصنوعی ، مقیاس جهانی
NPI بخشی از تلاش گسترده NIQ برای نوسازی درک صنعت از آنچه تصمیمات خرید را هدایت می کند. NIQ با ترکیب اندازه گیری جامع خرده فروشی با ابزارهای نسل بعدی AI ، مارک های CPG و خرده فروشان “منبع حقیقت” متحد را برای بهینه سازی استراتژی ، توسعه محصول و اجرای بازار ارائه می دهد.
این گسترش همچنین یک نقطه عطف مهم در تحول NIQ است و موقعیت خود را به عنوان شریک اطلاعات مصرف کننده برای تقریباً 23000 مشتری در سطح جهان ، از جمله بسیاری از خرده فروشان و مارک های برتر جهان ، تقویت می کند.
برای کشف NPI و درخواست نسخه ی نمایشی ، به اینجا مراجعه کنید.
درباره NIQ:
Nielseniq (NIQ) یک شرکت پیشرو در زمینه اطلاعات مصرف کننده است و کاملترین درک از رفتار خرید مصرف کننده را ارائه می دهد و مسیرهای جدیدی را برای رشد آشکار می کند. NIQ در سال 2023 با GFK همراه بود و دو رهبر صنعت را با دسترسی جهانی بی نظیر جمع کرد. دسترسی جهانی ما بیش از 90 کشور جهان را شامل می شود که تقریباً 85 ٪ از جمعیت جهان را پوشش می دهد و بیش از 7.2 تریلیون دلار در مصرف کننده جهانی هزینه می کند. با خواندن خرده فروشی جامع و جامع ترین بینش مصرف کننده-که از طریق سیستم عامل های پیشرفته با تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده می شود-NIQ نمای کامل را ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.niq.com مراجعه کنید
© 2025 Nielsen Consumer LLC. کلیه حقوق محفوظ است.
مشاهده نسخه منبع در businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250508570595/en/
وب سایت: https://nielseniq.com/global/en/
این خبر بیانیه مطبوعاتی است که توسط نیلسنیق ارائه شده است.
[ad_2]
لینک منبع