[ad_1]
سئول- (Newswire)-شرکت فناوری فود Box (مدیر عامل شرکت کیم م-ری) و شرکت بازاریابی مواد غذایی بهار روی میز (مدیر عامل هان سوپ) به دستان خود پیوستند. این دو شرکت در هفتم اعلام کردند که با امضای یک “تفاهم نامه” برای توسعه مشترک محصولات غذایی مبتنی بر سبزیجات ، مبتنی بر سبزیجات ساده در بهار بهار در دفتر مرکزی میز در Yeongdeungpo -gu ، سئول ، با جدیت همکاری خواهند کرد.
لی می -ri ، مدیرعامل جعبه جعبه (سمت راست) و اتاق بهار بهار روی میز هانسوب ، پس از امضای تفاهم نامه ، عکس یادبود می گیرند
این توافق نامه به عنوان یک همکاری استراتژیک برای گسترش فرهنگ غذایی سالم و رشد متعادل صنعت مواد غذایی داخلی فراتر از انتقال ساده فناوری یا پشتیبانی از بازاریابی تعبیر خواهد شد. به طور خاص ، این دو شرکت محصولات جدیدی را معرفی می کنند که بر اساس فلسفه مشترک که شرکت های غذایی کوچک و متوسط باید در ساختار صنایع غذایی بزرگ با هم رشد کنند ، محصولات جدیدی را ترکیب می کنند.
اولین محصولات همکاری این دو شرکت قرار است در اواسط -مه 2025 منتشر شود و با استفاده از فناوری ثبت شده از جامد سازی یخبندان گیاهی ساخته می شود. این محصول برای استفاده در غذاهای مختلف مانند برنج سرخ شده ، سالاد ، ناهار و غذاهای کمپینگ و همچنین استیک ها آسان و خوشمزه است.
در این مراسم ، کیم می -ری ، مدیرعامل لی باکس ، گفت: “اگر فناوری خوبی دارید ، اگر نتوانید آن را به زبان مصرف کننده توضیح دهید و نمی توانید از نظر عاطفی ارتباط برقرار کنید ، یافتن مکانی در بازار دشوار است.” “این همکاری ترکیبی ایده آل از فناوری و محتوا خواهد بود.”
بهار اتاق بهاری هان Seopjeon همچنین روی میز گفت: “فرهنگ غذایی یک کشتی است که می تواند شامل فناوری و بازاریابی باشد.”
این دو شرکت با همکاری با همکاری میانه تا طولانی مدت ، با شروع توافق به تحقیق و توسعه مشترک ، توسعه غذاهای پایدار و گسترش توزیع جهانی ادامه خواهند داد. همچنین در حال آماده سازی برای کمپین های بازاریابی دیجیتال و رویدادهای راه اندازی برند برای مصرف کنندگان است که به نسل MZ ، خانواده های یک نفره و عادت های غذایی سالم علاقه مند هستند.
این همکاری ، که ترکیبی از فناوری فناوری مواد غذایی و قابلیت های محتوای بازاریابی است ، انتظار می رود امکانات جدیدی را در بازار مواد غذایی ساده داخلی ارائه دهد. این دو شرکت قصد دارند جدول مصرف کننده را با یک فلسفه سالم در محصولات نوآورانه تغییر دهند.
بهار اتاق بهار روی میز معرفی
بهار بلوم بهار روی میز به معنای “شکوفه های بهاری روی میز” است که در بازاریابی مواد غذایی تخصص دارد. این برنامه از وظایف بازاریابی شرکتهای بزرگ مواد غذایی داخلی مانند Ottogi ، CJ Freshway و Samyang Foods پشتیبانی می کند و به طور مستقیم برنامه ریزی و بهره برداری از یک برند جامعه آشپزی اجتماعی به نام رستوران آشپز Spring. این استودیوهای آشپزی برای جدیدترین امکانات است ، بنابراین می توانید انواع برنامه های آشپزی را اجرا کنید و تیم های مرتبط با غذا مانند تیم های یک ظاهر طراحی مواد غذایی و تیم های تولید محتویات غذا داشته باشید. بر اساس تجارت مواد غذایی ، این شرکت در حال انجام پروژه های مختلف مرتبط با مواد غذایی به عنوان فلسفه یک شرکت برای تغییر فرهنگ غذایی کره ، کشف و رشد ارزش های جدید پخت و پز است.
وب سایت: https://www.bombloombom.com
[ad_2]
لینک منبع