[ad_1]
LONDON-(Business Wire / Newswire کره)-سرویس نمایش تلویزیونی OMDIA و خدمات اطلاعاتی OEM فاش می کند که مارک های تلویزیونی پیشرو در سال 2025 برای رشد حمل و نقل تهاجمی آماده شده اند (به شکل 1 مراجعه کنید) ، با این حال ، تغییر تنش های ژئوپلیتیکی و تغییرات تعرفه ای برای تغییر چشمگیر مناظر رقابتی بازار تلویزیون آمریکا قرار دارد. سامسونگ و ال جی با داشتن ظرفیت های تولید گسترده خود در مکزیک ، موقعیتی را برای به دست آوردن سهم بازار ایالات متحده از مارک های چینی مانند Hisense و TCL قرار داده اند که رشد آنها با ظرفیت تولید محدود آنها در مکزیک می تواند کاهش یابد.
شکل 1: مارک های برتر تلویزیون LCD در آمریکای شمالی 2022-25 (F) میلیون واحد در رتبه 2024 نتیجه
اعلامیه های تعرفه آوریل 2025 در مورد تعرفه 145 ٪ در مورد واردات چینی و تعرفه های اضافی در مورد ویتنام و تایلند باعث ایجاد اختلال شدید در استراتژی های زنجیره تأمین در صنعت تلویزیون ایالات متحده شده است. در حالی که بازار تلویزیون ایالات متحده به دلیل تغییر تولید به مکزیک از سال 2019 توسط سیاست های تعرفه متقابل رئیس جمهور ترامپ محافظت می شد ، آخرین اقدامات این فشار را شدت بخشیده است. معافیت های تعرفه مطلوب مکزیک تحت توافق نامه ایالات متحده و مکزیک-کانادا (USMCA) همچنان به نفع سازندگان تلویزیون است ، تا زمانی که آنها گواهی مورد نیاز مبدا و حداقل 60 ٪ معیارهای محتوای ارزش منطقه ای را برآورده کنند. در نتیجه ، سازندگان تلویزیون در حال تجدید نظر در حال تولید در حال حرکت به جنوب شرقی آسیا اکنون با 65 ٪ از کل تلویزیون های فروخته شده در ایالات متحده که اکنون از آنجا هستند ، در مکزیک فعالیت می کنند.
Hisense و TCL ، زمانی که برای گسترش جهانی تهاجمی تنظیم شده اند ، به دلیل تغییر پویایی تعرفه ، سرمایه گذاری های خود را در ویتنام به پایان رسانده اند. برند ONN والمارت ، که بخشی از آن در ایالات متحده مونتاژ شده بود ، انتظار می رفت اگر مکزیک مورد هدف قرار گیرد ، سود می برد. با این حال ، با معافیت مکزیک ، مارک های تلویزیونی با تولید قابل توجه مکزیک (مانند سامسونگ و ال جی) اکنون برای به دست آوردن سهم بازار مقدم هستند. در همین حال ، ویزیو و ONN با خطر از دست دادن زمین ، تکیه بر منابع آسیایی و داشتن ظرفیت تولید ایالات متحده روبرو هستند.
در بخش محصول تلویزیون ، سامسونگ و ال جی در گروه بزرگتر (65 اینچ تا 85-/86 اینچ) در ایالات متحده حاکم هستند ، در حالی که مارک های چینی مدلهای کم هزینه و کم و متوسط را هدایت می کنند. با وجود تعرفه های تهدیدآمیز تلویزیون های کوچکتر از آسیا ، مارک های کره جنوبی ممکن است فرصتی برای گسترش در این بخش ببینند. اگرچه این تلویزیون های کوچکتر سود کمتری دارند ، اما سامسونگ و ال جی می توانند از سیستم عامل های خود مانند Tizen و WebO برای ارزش اضافی استفاده کنند.
با وجود تلاطم بازار ، صنعت نمایش گسترده تر یک رویکرد محتاطانه ، انتظار و دیدن را اتخاذ می کند و از تغییرات تولید در مقیاس بزرگ تا زمان ایجاد سیاست های واضح تر جلوگیری می کند. دبورا یانگ ، تحلیلگر ارشد در عمل نمایش نمایشگر OMDIA گفت: “منابع زنجیره تأمین مکزیک در حال تبدیل شدن به یک تمایز دهنده اصلی در بازار ایالات متحده است. سامسونگ و ال جی بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در این منابع ، تولید مقیاس و محافظت از حاشیه ها در میان شرایط تعرفه بی ثبات دارند.”
درباره Omdia
Omdia ، بخشی از Informa TechTarget ، Inc. (NASDAQ: TTGT) ، یک گروه تحقیق و مشاوره فناوری است. دانش عمیق ما در مورد بازارهای فنی همراه با بینش های عملی ما ، سازمانها را قادر می سازد تا تصمیمات رشد هوشمندانه را بگیرند.
مشاهده نسخه منبع در businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250425431944/en/
وب سایت: https://omdia.tech.informa.com/
این خبر بیانیه مطبوعاتی است که توسط Omdia ارائه شده است.
[ad_2]
لینک منبع