سیتروئن e-C3 نسخه الکتریکی جدید C3 Aircross شناخته شده است. این یک معامله بزرگ برای سیتروئن است زیرا C3 30 درصد از فروش آن در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهد، بنابراین ساخت نسخه الکتریکی از نسخه SUV پرفروش آن، کلید استراتژی این شرکت در آینده است.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های سیتروئن e-C3 Aircross
e-C3 Aircross یک SUV جمع و جور و شهر پسند است. و به طور قابل توجهی بلندتر و بلندتر از برادر غیر ایرکراس است. این فقط نشستن بالاتر در جاده نیست.
در حال حاضر، این خودرو تنها در یک پیکربندی با یک باتری 44 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 113 اسب بخاری در جلو عرضه می شود. سیتروئن سعی کرد تا حد امکان آن را ساده نگه دارد و از این رو خط تولید را ساده تر کرد.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های سیتروئن e-C3 Aircross
از طرف دیگر، سطوح تریم سه هستند. می توانید بین You، Plus و Max یکی را انتخاب کنید. هر کدام کاملا مقرون به صرفه هستند و ایرکراس از 26490 یورو شروع می شود که کمی گران تر از e-C3 استاندارد است که می توان با قیمت 23300 یورو داشت.
برای کیست؟
e-C3 برای سفرهای درون شهری ساخته شده است – جمع و جور است، اما در داخل به طرز شگفت انگیزی جادار و کاربردی است. و Aircross حتی بیشتر از آن. باتری 44 کیلووات ساعتی، برد کافی برای بردن خودرو به خارج از محدوده شهر را فراهم می کند، اما واقعا برای سفرهای طولانی مناسب نیست.
سیتروئن e-C3 ایرکراس سیتروئن e-C3 ایرکراس سیتروئن e-C3 ایرکراس
سیتروئن e-C3 ایرکراس
اگر e-C3 را به طور کلی دوست دارید اما آن را کمی کوچک میدانید، احتمالاً Aircross با معیارهای شما مطابقت دارد. گزینه SUV بلندتر، بلندتر است، فاصله بیشتری دارد و در نتیجه کابین جادارتر و مقداری ظرفیت صندوق بار اضافی را نسبت به استاندارد e-C3 ارائه می دهد.
مطالب فنی را به من بدهید
سیتروئن e-C3 Aircross در یک نگاه:
ابعاد: 4,395 mm x 1,795 mm x 1,633 mm, فاصله بین دو محور 2,670 mm.
پیشرانه های موجود: 44 کیلووات ساعت – FWD 83 کیلووات (113 اسب بخار)، 120 نیوتن متر
شارژ: 100 کیلووات CCS، 20-80٪ در 26 دقیقه.
برد: 303 کیلومتر، WLTP
وزن: 1416 کیلوگرم
صندوق عقب: اتحادیه اروپا: 460 لیتر، بدون تنه
چه چیزی در مورد آن عالی است؟
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، e-C3 Aircross یک خودروی ساده است و منظور ما از آن به خوبی است. این خودروساز هنگام برقی شدن سعی نکرد مسائل را بی جهت پیچیده کند. این یک خودروی برقی ارزان است که کار را انجام می دهد و تمام چیزی که در آن وجود دارد همین است.
با این حال، سیتروئن e-C3 Aircross در یک زمینه کلیدی برتری دارد – راحتی. برای خودروی کوچکی مانند این، جادار بودن آن در داخل نسبتاً چشمگیر است. فضای پا زیادی در عقب وجود دارد، در حالی که جلو احساس رانندگی با وسیله نقلیه بسیار بزرگتری را به شما می دهد.
داشبورد و دستگیرههای درها از پارچه پوشانده شدهاند که به فضای داخلی احساس راحتی بیشتری میدهد.
سیتروئن e-C3 ایرکراس سیتروئن e-C3 ایرکراس سیتروئن e-C3 ایرکراس
سیتروئن e-C3 ایرکراس
مهمتر از همه، تمام تریمهای e-C3 Aircross با سیستم تعلیق راحتی پیشرفته این شرکت عرضه میشوند که به خوبی چالهها و جادههای ناهموار را کنترل میکند. این به شما احساس رانندگی با وسیله نقلیه بسیار گرانتری را میدهد. به دلیل فاصله بین دو محور طولانی تر در مقایسه با e-C3، ایرکراس سواری راحت تری را ارائه می دهد.
عدم وجود یک سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته در تریم استاندارد You در صورت داشتن گوشی هوشمند مشکلی نیست. و چه کسی این روزها این کار را نمی کند؟ یک نگهدارنده تلفن دستی و یک کانکتور USB-C روی داشبورد وجود دارد، بنابراین پس از اتصال به خودرو، میتوانید ویژگیهای خاصی را با استفاده از تلفن همراه خود کنترل کنید.
چی خوب نیست؟
قیمت e-C3 ما را ملایمتر از حد معمول میکند. با این حال، فرمان کوچک آنقدر صرفه جویی نمی کرد و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی فقط شبیه تبلتی از اوایل دهه 2010 است.
سیتروئن e-C3 ایرکراس سیتروئن e-C3 ایرکراس
سیتروئن e-C3 ایرکراس
همچنین هیچ پمپ حرارتی برای باتری در هر دو تریم وجود ندارد. بنابراین اگر در منطقه ای با آب و هوای خنک زندگی می کنید، با کاهش کارایی باتری مواجه خواهید شد. ما کاملاً معتقدیم که این باید یک استاندارد برای همه خودروهای الکتریکی باشد.
کدام نسخه را بگیریم؟
e-C3 Aircross در سه نسخه You، Plus و Max عرضه می شود. تریم 26490 یورویی You بسیار ساده است زیرا AC خودکار ندارد، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی کوچکتر 7 اینچی، چراغ های جلو هالوژن و ویژگی های راحتی اولیه دارد. اما 3000 یورو برای دریافت نسخه پلاس و دوربین پارک عقب به جای سنسور، AC خودکار، چراغ های جلوی LED خودکار، صفحه نمایش 10.3 اینچی بزرگتر با پشتیبانی از Android Auto/Apple CarPlay و می توانید بین 5 و 7 صندلی انتخاب کنید. گزینه ها علاوه بر این، صندلی های جلو و چرخ گرم می شوند.
این یک ارزش بسیار خوب برای 3000 یورو است، بنابراین پیشنهاد می کنیم حداقل از تریم پلاس استفاده کنید. Max 2000 یورو بیشتر به هزینه کل اضافه می کند اما در مقایسه با ارتقاء متوسط تری ارائه می دهد.
منبع:arenaev