Rebadging تنها بخشی از تجارت است. زمانی که دو شرکت متفاوت میخواهند فناوریها را به اشتراک بگذارند یا در هزینهها صرفهجویی کنند، با هم متحد میشوند تا وسایل نقلیه مشابهی با نشانهای متفاوت بسازند و هر کدام را برای مخاطبان مربوطه خود عرضه کنند. و جدای از چند مورد پرت (آستون مارتین Cygnet را به خاطر دارید؟)، rebadging مدرن معمولاً برای هر دو مارک موفقیت آمیز است.
مشکل مهندسی نشان این است که گاهی اوقات این دو محصول بسیار شبیه به هم هستند. آنها تقریباً همه چیز را به اشتراک می گذارند: نیرومحرکه، فناوری، دینامیک، و غیره. تنها تفاوت در ظاهر آنها و نشان های پشت آنها است. با Prologue، من نگران بودم که خودروی الکتریکی جدید هوندا بیش از حد شبیه یک Chevy باشد – و از بسیاری جهات، اینطور است. اما در این مورد، این در واقع چیز خوبی است.
پلتفرم Ultium جنرال موتورز عالی است. در زیر ورق فلزی شیک Prologue، اساساً یک شورلت بلیزر EV با چند تغییر وجود دارد. این خودرو دارای یک بسته باتری 85.0 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی در این تریم الیت تمام چرخ متحرک است که مجموعا 288 اسب بخار قدرت و 333 پوند فوت گشتاور و 273 مایل برد دارد. نوع تک موتوره و محرک جلو 296 مایل برد دارد.
منبع:motor1