[ad_1]
سئول- (خبرنامه)- پایدار بودن دیگر انتخابی نیست بلکه یک استاندارد مهم برای اعتماد برند است. شرکت تحقیقاتی بازار جهانی Mintel درک مصرف کننده از پایداری در بازار مواد غذایی و آشامیدنی جنوب شرقی آسیا را از طریق آخرین گزارش “پایداری برند و نحوه مصرف کنندگان COOD غذای دریایی انتظار می رود که مارک ها پایدار باشند” تغییر داده است. من جهت را پیشنهاد کردم.
گزارش رایگان Mintel 'پایداری برند ، کلید اعتماد مصرف کنندگان جنوب شرقی آسیا'
※ “پایداری برند” ، کلید دریافت اعتماد به مصرف کنندگان در جنوب شرقی آسیا “بارگیری کنید
براساس این گزارش ، 65 ٪ از مصرف کنندگان جنوب شرقی آسیا گفتند که مارک های مواد غذایی و نوشیدنی باید نقش اصلی بیشتری در تحقق پایداری داشته باشند. این نشان می دهد که انتظارات مصرف کنندگان برای اجرای و شفافیت فراتر از پیام های ساده محیط زیست -دوستانه است.
این گزارش در 6000 مصرف کننده از شش کشور از جمله اندونزی ، ویتنام ، فیلیپین ، تایلند ، مالزی و سنگاپور انجام شده است و مینتل از سه بخش اصلی مصرف کننده و چهار استراتژی تمرین چهار مرحله ای رونمایی کرد که این برند باید به آن توجه کنند.
سه بخش اصلی مصرف کننده که مارک باید به آن توجه کند به شرح زیر است.
اول ، افراد متقاضی وضعیت یک پایگاه مصرف کننده جوان و شهری است و به سلامت و مصرف اخلاقی بسیار علاقه مند است. آنها به طور فعال طعم های جدید و رژیم های غذایی گیاهی را می پذیرند و قابل قبول ترین گروه ها برای محصولات پایدار هستند.
دوم ، مصرف کنندگان ملاحظه از زنان میانی تشکیل شده اند و تمایل زیادی به ترجیح مواد اولیه طبیعی ، مواد بسته بندی بازیافت شده و غذاهای کم نمک و وام دارند.
سوم ، برنامه ریزان محتاط یک ارتش مصرف کننده است که در کاوش در مدیریت اطلاعات و بودجه خوب است و علاقه زیادی به غذاهای گیاهی و مواد مغذی سفارشی نشان می دهد.
برای مقابله با انتظارات این مصرف کنندگان ، مینتل استراتژی نام تجاری چهار مرحله زیر را پیشنهاد می کند.
مرحله اول ارائه یک دیدگاه تحقق یافته است. آینده ای مثبت ارائه شده است ، اما یک رویکرد واقع گرایانه و تدریجی مهم است.
مرحله 2 یک ارتباط آسان و واضح است. به جای پیام های پیچیده محیطی یا انتزاعی ، اعتماد باید از طریق توضیحات و آموزش متناسب با سطح چشم مصرف کننده جمع شود.
مرحله 3 یک ارتباط طبیعی با زندگی روزمره است. نکته اصلی اتصال پایداری با زندگی مصرف کنندگان ، سلامت و ارزش های جامعه است.
مرحله 4 یک پیشنهاد قیمت مناسب است. مصرف کنندگان هنوز نسبت به قیمت ها حساس هستند ، بنابراین استراتژی قیمت باید به گونه ای طراحی شود که محصولات پایدار بتوانند به جای “حق بیمه” به عنوان “انتخاب عاقلانه” شناخته شوند.
در همین حال ، این گزارش (1) استفاده از مواد سیکلیک (2) مواد تشکیل دهنده محلی (3) شفافیت (4) مواد بسته بندی قابل بازیافت (5) ادعاهای بهداشتی و تغذیه ای را ارائه می دهد. این به عنوان یک بینش واقعی عمل می کند که می تواند برای برنامه ریزی مفاهیم پایدار متمایز در محصولات مختلف مانند آماده سازی آماده ، میان وعده و غذاهای ساده استفاده شود.
متیو کراب ، مدیر Mintel APAC گفت: “پایداری دیگر پیام بازاریابی نیست بلکه یک رفتار واقعی برند است.” مصرف کنندگان جنوب شرقی آسیا اکنون در حال تماشای آنچه در واقع این برند انجام می دهد ، مشاهده می کنند. “این به طور خاص ارائه شده است.”
※ 2025 ※ جهانی غذا و نوشیدنی و روند -مصاحبه های تحلیلگر یا سوالات مشاوره: yhan@mintel.com
مقدمه مشاوره Mintel
Mintel سالانه 8 میلیون پایگاه داده محصول و 1000 گزارش از 86 کشور در سراسر جهان منتشر کرده است و تجزیه و تحلیل و بینش روند را برای محصولات ، بازارها و مصرف کنندگان ارائه می دهد. هدف از کمک به رشد مشتریان ، و از سال 1972 ، تجزیه و تحلیل و مشاوره پیش بینی تخصصی به مشتریان کمک کرد تا به سرعت تصمیمات بهتری بگیرند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به وب سایت مراجعه کنید.
وب سایت: https://kr.mintel.com/
[ad_2]
لینک منبع