[ad_1]
سئول- (خبرنامه)- در منافع پیچیده و به سرعت در حال تغییر بازارهای جهانی ، “مذاکرات” به یک ظرفیت اصلی استراتژیک برای سازمان برای ادغام و سیستماتیک آن تبدیل شده است ، نه فناوری شخصی یک گروه شغلی خاص. SNRLAB (موسسه تحقیقات استراتژیک مذاکره) ، یک آژانس مشاوره مذاکره استراتژیک ، اعلام کرد که “مورد 2025 مذاکرات موفق” را بر اساس موارد موفق تقویت توانایی های مذاکره اثبات شده در زمینه واقعی صنعتی منتشر کرده است.
گرافیک بصری Infore برای موفقیت در صلاحیت مذاکره
این مجموعه فقط داده ای در مورد تکنیک های مذاکره نیست. با توجه به دستاوردهای پروژه های آموزشی و مشاوره شرکتهای مختلف ، که سالها با تمرکز بر مدیر لی سونگ -دا برگزار می شود ، شامل سفر تغییر بتن شرکت هایی است که به فرآیند “آموزش → سیستم اجرایی تبدیل شده اند -داخلی سازی → اندازه گیری عملکرد”. به طور خاص ، رویکرد ساختاری به شاخص های عملکردی مانند سودآوری ، پاسخ به ریسک ، ثبات قرارداد و اعتماد مشارکت با تعقیب قدرت مذاکره در قابلیت های سازمانی چشمگیر است.
سابقه و هدف: مذاکره اکنون یک استراتژی و سیستم است
لی سونگ -دا ، مدیر SNRLAB ، گفت: “مذاکره یک معامله نیست. شکست مذاکره به زودی می تواند منجر به عدم موفقیت در تجارت در یک محیط سازمانی مدرن شود که به ذینفعان ، شرایط و خطرات زیادی نیاز دارد.” این ضروری است. “
SNRLAB مذاکرات کاملی را برای پیشرو در EPC های داخلی ، IT ، تولید کنندگان و موسسات دولتی مانند مذاکره ، آموزش شبیه سازی و COE (COE) ارائه داده است. در این فرایند ، بسیاری از شرکت ها در افزایش فروش ، تسکین خطرات و تأمین اعتماد به نفس به دست آمده اند. این فرایند در این حالت متمرکز است.
مورد اصلی و استراتژی اعدام
استراتژی مذاکره هر شرکتی که در کتاب موردی موجود است با این واقعیت مشخص می شود که کاملاً مطابق با زمینه صنعتی و ساختار تجاری سازمان سفارشی شده است. در اینجا چند نمونه معمولی آورده شده است:
A یک شرکت تولیدی است که محصولات با ارزش بالا را به فروش می رساند و قدرت چانه زنی مستقیماً با فروش و سودآوری مرتبط است. ادغام NPP (پد مذاکره) ، ابزاری آماده برای مذاکره ، در روش تأیید در خانه ادغام شده و کیفیت و قوام مذاکرات را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. در نتیجه ، تضمین نتایج قابل مشاهده در بهبود سودآوری و گسترش قراردادهای مکرر.
شرکت B در یک پروژه بزرگ زیرساختی در خاورمیانه با میلیارد ها ضرر روبرو شد ، اما وی به دلیل تأخیر در ادعاها و بازرسی ها با میلیارد ها ضرر روبرو شد. هرچند ، تیم های PM و حقوقی مذاکره شده و به طور سیستماتیک انجام شده اند و سپس با جدا کردن موارد فنی و مسائل تجاری پاسخ داده شده اند.
در مذاکرات با شرکای خارجی ، شرکت C به طور مداوم و انعطاف پذیر به ترفندهای دشوار (فشار بیش از حد ساعتی ، تأخیر در اسناد و غیره) پاسخ می دهد و اعتماد مشارکت را همزمان تقویت می کند.
من یک سازمان متخصص مذاکره در خانه (COE) برای کنترل کیفیت مذاکرات جنگجو به عنوان یک سیستم کنترل ایجاد کرده ام. COE شامل آموزش ، مشورتی ، نگهداری سیاست و توسعه داده های داخلی و پرورش دهنده پزشکان هر بخش تجارت به عنوان مربی داخلی است. این یک نقطه عطف برای حل و فصل فرهنگ مذاکره در یک فرهنگ سازمانی است.
J مدیر پروژه جهانی را به عنوان یک متخصص از طریق یک برنامه درسی مذاکره 100 ساعته (استاد پیشرفته) تقویت می کند. آنها رهبر رهبر مذاکره سازمان هستند و منجر به هماهنگی قراردادها ، پاسخ به مطالبات و مدیریت منافع شریک در مذاکرات واقعی می شوند.
علاوه بر این ، مؤسسات تعاونی فنی ، شرکت های نرم افزاری الکترونیک و تولیدکنندگان چند محصول منجر به پیشرفت های چشمگیر در KPI های مختلف مانند سفارشات ، پاسخ مشتری و کنترل پروژه بر اساس آموزش مذاکره و مشاوره اجرای شده اند.
سه محور از عوامل موفقیت: ساختاری ، درونی سازی و سیستم سازی
سه نکته موفقیت آمیز وجود دارد که لی سونگ -دا بر آن تأکید می کند.
· ساختار مذاکرات
با استفاده از چارچوب های قبل از ساختار (NPPs) برای مذاکره در یک فعالیت استراتژیک قابل تکرار و نه یک رویداد یک زمان. این ابزار برای تهیه کمی مذاکره از جمله Batna ، ZOPA ، تجزیه و تحلیل نسبی و منطق تأیید داخلی پشتیبانی می شود.
· ذاتی آموزش
رهبران مذاکره از طریق آموزش مرحله ای با محوریت تمرین مکرر ، شبیه سازی و مربیان در خانه ، در سازمان پرورش می یابند. این امر از قطع آموزش و اجرای و تبدیل به دانش سازمانی جلوگیری می کند.
· سیستم سازی سطح سازمان (ساخت COE)
ایجاد یک مرکز تعالی ، که می تواند یک استراتژی و مشاوره مذاکره در سطح کشور ایجاد کند تا سیستم های پایدار مانند سیاست ، مشاوره پروژه بالا و اندازه گیری عملکرد مذاکره را تأمین کند.
جهت آینده: دوران “قدرت چانه زنی = رقابت”
SNRLAB قصد دارد راه حل مذاکره نهایی را که ادغام آموزش ، مشاوره و مشاوره استراتژیک است ، گسترش دهد و به شرکت ها کمک کند تا از طریق قدرت چانه زنی سودآوری و پایداری را تأمین کنند. به طور خاص ، استراتژی مذاکرات بیشتر بر ساخت مذاکرات به عنوان یک استراتژی بقا شرکت تأکید خواهد کرد که می تواند به طور مقدماتی به خطرات زنجیره تأمین ، انتقال شریک و قراردادهای پرخاشگرانه پاسخ دهد.
این مورد با بینش هایی ارائه شده است که می تواند برای HR ، برنامه ریزی استراتژیک ، خرید ، PM ، امور حقوقی ، افسران بخش فروش و افسران ، که برای ایجاد یک سیستم مذاکره در نظر گرفته می شوند ، اجرا شود. اگر می خواهید مذاکرات ، طراحی سازمانی COE و مشاوره در مورد اجرای را ادغام کنید ، می توانید از طریق مشاوره با SNRLAB نقشه های نمایشی خاص را دریافت کنید.
آشنایی با S & Allab
SNRLAB یک مؤسسه مشاوره مذاکره است که رویکردهای عملی و بینش استراتژیک را با هم ترکیب می کند. این روشهای سیستماتیک در طول فرآیند ، از آماده سازی گرفته تا مذاکرات گرفته تا فناوری در جدول و فشار بر فشار را ارائه می دهد. به طور خاص ، مذاکرات و شبیه سازی ها ، تحت هدایت مدیر لی سونگ -دا ، از مزیت قوی در تقویت پاسخ عملی برخوردار هستند و همچنین در حال توسعه مذاکرات مبتنی بر هوش مصنوعی و برنامه های تجزیه و تحلیل ریسک هستند. لی سونگ -دا تعدادی از دوره های سمینار مذاکره هاروارد را به پایان رسانده است ، و به طور گسترده ای تئوری و تمرین مذاکره را در داخل و خارج از کشور از طریق کتابهایی مانند “اهرم مذاکره” ، “چگونه پروژه عالی انجام می شود” و “مذاکره برای بله” (دریافت بله ترجمه) است.
وب سایت: http://snrlab.com
[ad_2]
لینک منبع