به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    صفت نیوز
    Button
    • صفحه اصلی
    • ارتباطات
    • تکنولوژی
    • خودرو
    • پزشکی
    صفت نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»گزارش NIQ روند جهانی بهداشت و سلامتی جهانی را نشان می دهد
    اخبار

    گزارش NIQ روند جهانی بهداشت و سلامتی جهانی را نشان می دهد

    مدیر سایتتوسط مدیر سایتخرداد 8, 1404بدون دیدگاه6 دقیقه خواندن
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    [ad_1]

    شیکاگو-(Business Wire / Newswire کره)-Nielseniq (NIQ) امروز خود را راه اندازی کرد وضعیت جهانی بهداشت و سلامتی 2025: حرکت در تغییر از روندهای بهداشتی به انتخاب شیوه زندگی، اولین گزارش از نوع خود برای NIQ برای بررسی رفتارهای مصرف کننده در حال ظهور پیرامون سلامتی و سلامتی. این یافته ها شامل شیرجه های عمیق منطقه ای در 19 کشور جهان ، با تمرکز بر مباحث مهم اعتماد و نفوذ ، تغذیه ، کاهش وزن ، سلامتی ذهنی ، فناوری سلامت و خرید آگاهانه در سلامت و سلامتی است.

    https://www.youtube.com/watch؟v=perzs51fxs8

    گزارش بهداشت و سلامتی NIQ 2025

    به گفته NIQ ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای سلامتی آینده خود انتخاب می کنند –70 ٪ از مصرف کنندگان جهانی معتقدند که در مدیریت سلامت خود فعال هستند و 57 ٪ اکنون “پیری خوب” را بیش از پنج سال پیش در اولویت قرار دهید. در نتیجه ، 55 ٪ مصرف کنندگان مایل به هزینه بیش از 100 دلار در ماه برای تغذیه بهتر ، مراقبت از خود ، سلامت جسمی و روحی و موارد دیگر هستند. با این حال ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای نسبت به ادعاهای بهداشتی شک و تردید دارند. در سطح جهانی ، 82 ٪ بگویید برچسب های مربوط به سلامت و سلامتی باید شفاف تر و درک آن آسان تر باشد و 25 ٪ بگویید که عدم اعتماد آنها به این که محصولات یا خدمات سلامتی مؤثر خواهد بود ، متوقف کردن آنها برای انتخاب زندگی سالم تر است.

    “برای پیشرفت در بازار سلامتی در حال تحول ، مارک ها باید فراتر از نوآوری محصول برای ارائه وضوح ، شفافیت ، قیمت مناسب و اعتماد باشند.” مارتا سیوهان-بولز ، مدیر ارشد ارتباطات و رئیس بازار جهانی بازاریابی. “مصرف کنندگان آماده سرمایه گذاری در بهزیستی خود هستند اما به راهنمایی نیاز دارند. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که محصولات آنها در دسترس ، دارای برچسب شفاف و قیمت رقابتی برای کسب وفاداری مصرف کننده است.”

    روند برتر مصرف کننده در سلامتی و سلامتی در سال 2025
    برای گرفتن تغییر ترجیحات مصرف کننده و معنای زندگی خوب ، تولید کنندگان و خرده فروشان باید با مصرف کنندگان با ذهنیت و آگاه تر امروز به روش هایی که بر اولویت های آنها متمرکز شده اند ، ارتباط برقرار کنند.

    تغذیه و سلامت روده باعث انتخاب غذای سالم و نوشیدنی می شود:
    نصف (53 ٪) از مصرف کنندگان در 19 کشور مورد بررسی می گویند که قصد دارند غذاهای فیبر بالاتری را در سال 2025 خریداری کنند ، در حالی که حدود 40 ٪ برای خرید غذاهای فوق العاده بیشتر ، غذاهای گیاهی با پروتئین بالا یا غذاهای پروبیوتیکی برنامه ریزی کنید.

    داروهای ضد دوری (AOM) در حال تغییر مدیریت کاهش وزن هستند:
    بیش از نیمی (54 ٪) مصرف کنندگان نسبت به پنج سال پیش اهمیت بیشتری بر وزن سالم بدن ، شکل و تن عضلات دارند. چهار در 10 (43 ٪) در صورت توصیه توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ، از AOM استفاده می کند ، اما 63 ٪ در سطح جهان با داروها آشنا نیستند.

    فناوری مرتبط با سلامت یک منطقه رشد در بازار جهانی فناوری و Durables Consumer است:
    سه چهارم (74 ٪) مصرف کنندگان یک محصول فنی با ویژگی های سلامتی و سلامتی اضافی بیش از یک را ترجیح می دهند. تقریباً دو سوم (63 ٪) معتقد است که محصولات فناوری متمرکز بر سلامتی در کمک به بهبود سلامت و سلامتی آنها مؤثر هستند و 57 ٪ بگویید که آنها از یک برنامه یا دستگاه غربالگری استفاده می کنند که محصولاتی را که خریداری می کنند با اولویت های بهداشت شخصی خود مطابقت دارد.

    مصرف کنندگان روی مراقبت از خود و سلامتی تمرکز می کنند:
    تقریباً دو سوم (63 ٪) مصرف کنندگان در اولویت قرار گرفتن خواب با کیفیت و مراقبت از سلامت روانی خود را بیشتر از پنج سال پیش انجام می دهند. آنها همچنین قصد دارند فعالیت های بیشتری مانند گذراندن زمان در طبیعت انجام دهند (60 ٪) ، ماساژ و آرامش عضلات (40 ٪) ، یوگا و مراقبه (35 ٪) ، یا آروماتراپی (24 ٪).

    خرید آگاهانه – تقاضای جهانی برای محصولات با مسئولیت اجتماعی رو به افزایش است:
    بهزیستی شخصی و مسئولیت اجتماعی در چشم انداز مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در هم تنیده می شود. در واقع ، 70 ٪ از مصرف کنندگان مورد بررسی می گویند که آنها معتقدند که “مهم” یا “بسیار مهم” است که محصولات بهداشتی و سلامتی که آنها خریداری می کنند نیز سازگار با محیط زیست و/یا از نظر اخلاقی تولید شده اند (به عنوان مثال ، تجارت عادلانه ، بدون ظلم ، رفاه حیوانات بالاتر) ، و 71 ٪ مایل به پرداخت هزینه های بیشتری برای محصولات سلامتی با این ویژگی ها هستند.

    غذای اصلی برای مارک ها

    تولید کنندگان و خرده فروشان باید نگرانی های اصلی مصرف کنندگان راجع به هزینه و در دسترس بودن گزینه های سالم تر – و تمایل آنها به اطلاعات معتبر ، واضح و دقیق محصول را برطرف کنند. برندها علاوه بر این می توانند با اطمینان از اینكه سبد محصولات کامل خود دارای تمرکز سلامتی و همچنین از نظر اخلاقی ، مسئول محیط زیست و آگاه بودن از نظر اخلاقی باشند ، وفاداری را با بخش های اصلی به همراه پتانسیل حق بیمه بدست آورند.

    درباره گزارش جهانی بهداشت و سلامتی 2025

    این گزارش پرچمدار بر نیروهای جهانی متمرکز است که نیازها و یافته های در حال توسعه مصرف کنندگان را در مورد آگاهی از سلامت و سلامتی مصرف کنندگان ، آرزوها ، انگیزه ها ، موانع و اهداف خرید آینده شکل می دهد. برای درک چگونگی تأثیر این روندها بر بازار محلی شما ، یک نسخه رایگان از گزارش جهانی و یک یا چند از پنج همراه بینش منطقه ای را که عمیق تر در بازارهای خاص در سراسر آسیا اقیانوس آرام حفر می کنند ، بارگیری کنید. اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ؛ آمریکای لاتین ؛ آمریکای شمالی ؛ و اروپای غربی

    روش تحقیق

    بررسی جهانی بهداشت و سلامتی NIQ در سال 2025 در ژانویه و فوریه 2025 انجام شد. نزدیک به 19،000 مصرف کننده بزرگسال در 19 کشور زیر به صورت آنلاین مصاحبه شد: برزیل ، کانادا ، چین ، چکسیا ، فرانسه ، آلمان ، آلمان ، آلمان ، هندوستان ، اندونزی ، ایتالیا ، مکزیک ، پولاند ، آفریقای جنوبی ، اسپانیا ، ایالات متحده ، Unition United. داده ها نشان دهنده جمعیت خرید مواد غذایی بزرگسالان در هر کشور مربوطه است.

    درباره NIQ

    Nielseniq (NIQ) یک شرکت پیشرو در زمینه اطلاعات مصرف کننده است و کاملترین درک از رفتار خرید مصرف کننده را ارائه می دهد و مسیرهای جدیدی را برای رشد آشکار می کند. NIQ در سال 2023 با GFK همراه بود و دو رهبر صنعت را با دسترسی جهانی بی نظیر جمع کرد. دسترسی جهانی ما بیش از 90 کشور جهان را شامل می شود که تقریباً 85 ٪ از جمعیت جهان را پوشش می دهد و بیش از 7.2 تریلیون دلار در مصرف کننده جهانی هزینه می کند. با خواندن خرده فروشی جامع و جامع ترین بینش مصرف کننده-که از طریق سیستم عامل های پیشرفته با تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده می شود-NIQ نمای کامل را ارائه می دهد.

    برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.niq.com مراجعه کنید

    © 2025 Nielsen Consumer LLC. کلیه حقوق محفوظ است.

    مشاهده نسخه منبع در businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250527155254/en/

    [ad_2]

    لینک منبع

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین واتس اپ ریدیت تامبلر پست الکترونیک
    مدیر سایت
    • سایت اینترنتی

    پست های مرتبط*

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.