پژو e-3008 می تواند یکی از محبوب ترین خودروهای جاده ای باشد. همه و مادربزرگشان ظاهراً این روزها می خواهند یک کراس اوور داشته باشند، و همانطور که می خواهند – e-3008 هم زیبا و هم کاربردی است.
این مدل بسیار سبک است – چراغهای LED پنجهای شیر، طراحی عقب فستبک، و آیا رینگهای آلیاژی که با مدل GT دریافت میکنید را دیدهاید؟
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
شما می توانید به راحتی چهار بزرگسال را بنشینید و 520 لیتر فضای پشتی خواهید داشت. باتری 73 کیلووات ساعتی تا 524 کیلومتر برد را فراهم می کند (یک مدل 98 کیلووات ساعتی در راه است) و پژو 8 سال گارانتی (یا حداکثر 160000 کیلومتر، هرکدام که زودتر برسد) ارائه می دهد.
برای کیست؟
e-3008 برای کارهای ترکیبی – ماشین شهری، ماشین شهری و سفرهای آخر هفته کاملاً مناسب است. آنقدر کوچک است که بتوان به راحتی در فضاهای تنگ پارک کرد، اما به اندازه کافی بزرگ است تا خانواده (و چمدان شما) را به جایی که باید بروید برساند.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
فضای داخلی خودرو نیز به زیبایی طراحی شده و بسیار پیشرفته است. و قیمت مناسبی دارد، از 48650 یورو برای مدل پایه و 52900 یورو برای تریم GT همه جانبه که در اینجا داریم.
پژو e-3008 در یک نگاه:
ابعاد: 4542 میلی متر × 1895 میلی متر × 1641 میلی متر، فاصله بین دو محور 2739 میلی متر.
پیشرانه های موجود: 73 کیلووات ساعت – FWD 157 کیلووات (210 اسب بخار)، 343 نیوتن متر؛ 98 کیلووات ساعت – FWD 170 کیلووات (230 اسب بخار)، 343 نیوتن متر؛
شارژ: 160 کیلووات CCS، 20-80٪ در 30 دقیقه.
برد: 524-700 کیلومتر، WLTP
وزن: 2108 کیلوگرم
صندوق عقب: اتحادیه اروپا: 520 لیتر، بدون تنه
چه چیزی در مورد آن عالی است؟
طراحیش عالیه عقب فست بک زیباتر از شاسی بلند معمولی شماست و صندوق عقب کمی بزرگتر را امکان پذیر می کند. با این حال، دید بهترین نخواهد بود.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
ما عاشق سبک پژوهای اخیر هستیم. LED های پنجه ای آنها هم شیک و هم قابل تشخیص هستند – فقط می دانید که یک پژو در آینه عقب شماست.
اما جلوپنجره نیز بسیار پیشرفته و زیبا است و رادار کروز کنترل و سیستم های ایمنی مانند برخی از خودروهای دیگر آزاردهنده نیست.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
ما به صندوق عقب 520 لیتری اشاره کردیم – شکل خوبی با دهانه بزرگی نیز دارد، بنابراین می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
صندلی ها خوب و راحت هستند – به خصوص در این پیکربندی GT.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
فضای سر در قسمت پشتی بیش از اندازه کافی است و نیمکت در زاویه کامل قرار می گیرد. ما فقط آرزو می کنیم که GT یک سانروف داشته باشد، زیرا تاریکی بزرگ در پشت است.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
با e-3008 می توانید رینگ های 19 یا 20 اینچی تهیه کنید. اینها دهه 20 هستند و از زیباترین هایی هستند که ما دیده ایم.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
رانندگان در e-3008 تجربه ای شبیه به کابین خلبان دارند. شما یک کنسول بزرگ و مرتفع دریافت می کنید که شما را از بقیه کابین جدا می کند، یک فرمان مربعی دوست داشتنی و کم نشسته، و یک صفحه نمایش دیجیتال گسترده 21 اینچی که کل داشبورد را در جلوی شما قرار می دهد.
برخی ممکن است مکان دلبازتر و بازتر را برای نشستن ترجیح دهند، اما ما مطمئن هستیم که این رویکرد طرفداران خود را خواهد داشت.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
چی خوب نیست؟
صادقانه بگویم، نه آنقدر. نسخه تمام چرخ محرک هنوز در دسترس نیست. و تمام e-3008های غیر AWD نیز دیفرانسیل جلو هستند – دیفرانسیل عقب رانندگی بهتری داشت.
شما همچنین یک فرنک نمی گیرید.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
کدام نسخه را بگیریم؟
در این مقاله دو نسخه از e-3008 دریافت می کنید – FWD 210 (با 157 کیلووات قدرت) و FW 230 Long Range (با موتور قدرتمندتر 170 کیلووات). هر دو با مشخصات خوب Allure و تریم GT سطح بالاتر عرضه می شوند.
نسخه 210 اسب بخاری از باتری 73 کیلووات ساعتی استفاده می کند، در حالی که مدل 230 اسب بخاری از باتری 98 کیلووات ساعتی استفاده می کند – یک تفاوت قابل توجه. اما تفاوت قیمت در واقع بسیار کم است – تریم پایه مدل 73 کیلووات ساعت 48650 یورو است، در حالی که GT 52900 یورو، 98 کیلووات ساعت 52650 یورو یا 57200 یورو است.
73 کیلووات ساعت بیش از اندازه کافی است، اما ما مدل قدرتمندتر با باتری بزرگتر را حتی در بسته Allure انتخاب می کنیم – شما تمام کیت مورد نیاز خود و برد WLTP تا 700 کیلومتر را دریافت می کنید.
بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های پژو e-3008 GT
Allure e-3008 مطمئناً گزینه بهتری است. اما اگر بتوانید 5500 یورو اضافی را در بودجه خود بگنجانید، مدل GT خیلی بد نیست.
منبع:arenaev