به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    صفت نیوز
    Button
    • صفحه اصلی
    • ارتباطات
    • تکنولوژی
    • خودرو
    • پزشکی
    صفت نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»باتری یون سدیم نسل دوم CATL حتی در دمای -40 درجه سانتیگراد نیز به طور معمول کار می کند
    اخبار

    باتری یون سدیم نسل دوم CATL حتی در دمای -40 درجه سانتیگراد نیز به طور معمول کار می کند

    nscarletattmyتوسط nscarletattmyآذر 6, 1403بدون دیدگاه2 دقیقه خواندن
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    حدود دو سال پیش CATL، بزرگترین سازنده باتری جهان، اولین باتری سدیم یون خود را اعلام کرد و قصد دارد تولید خود را در سال 2023 آغاز کند. اکنون، دو سال بعد، ما وارد نسل دوم هستیم و تولید آن در سال 2025 آغاز می شود. گفته می شود، تولید انبوه فقط برای سال 2027 برنامه ریزی شده است.

    باتری سدیم نسل دوم را می توان به طور معمول در دمای پایین -40 درجه سانتی گراد تخلیه کرد. CATL می گوید، این باتری همچنین عملکرد ایمنی بهتر و مقاومت در برابر دمای پایین را نشان می دهد در حالی که چگالی انرژی خود را حفظ می کند. در مورد آن، تعداد رسمی چگالی هنوز برای این مورد مشخص نیست، اما CATL شناخته شده است که بیش از 200Wh/kg را هدف قرار داده است.

    باتری یون سدیم نسل دوم CATL حتی در دمای -40 درجه سانتیگراد نیز به طور معمول کار می کند
    عملکرد در دماهای پایین و بسیار پایین یکی از پاشنه آشیل باتری های لیتیوم یونی است، بنابراین این باتری سدیمی جدید در نرمال کردن عملکرد در دماها بسیار نویدبخش است. باتری های سدیم یونی مشابه باتری های لیتیوم یونی هستند. در حال حاضر آنها به اندازه لیتیوم یون چگالی انرژی بالایی ندارند، اما مقاومت در برابر دما به باتری‌های یون سدیم مزیتی برای استفاده منحصراً در مناطق سرد می‌دهد.

    BYD در اوایل سال جاری پیش‌بینی کرد که باتری‌های یون سدیم باید در سال 2025 با باتری‌های لیتیوم فسفات آهن (LFP) برابر و از نظر هزینه همتراز باشند و در نهایت در بلندمدت کمتر از 70 درصد هزینه LFP خواهند بود. ما قبلاً چند خودروی چینی را دیده‌ایم که از باتری‌های یون سدیم استفاده می‌کنند و چه کسی می‌داند، در آینده ممکن است تعداد بیشتری از این باتری‌ها وجود داشته باشد. طبق گزارش‌های ناشناس از چین، باتری‌های یون سدیم نسل دوم CATL می‌توانند 20 تا 30 درصد باتری‌های LFP را در خودروهای کوچک یا کوتاه‌برد جایگزین کنند.

    منبع:arenaev

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین واتس اپ ریدیت تامبلر پست الکترونیک
    nscarletattmy

    پست های مرتبط*

    قیمت و پیشنهادهای ویژه‌ی سری گوگل پیکسل ۱۰ قبل از رونمایی ۲۰ آگوست لو رفت

    مرداد 18, 1404

    کادیلاک با قدرت بیشتر، قیمت جدید و پورت تسلا، به ارزون‌ترین ماشین برقی خودش یه تکون اساسی میده

    مرداد 6, 1404

    یه آزمایش جدید می‌تونه با بررسی مشکلات لایه‌ی داخلی رحم، ریسک سقط جنین رو قبل از بارداری پیش‌بینی کنه

    تیر 12, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.